نبش کسری برج نگین البرز طبقه6 واحد7

مراقبت بعد از بیهوشی دندانپزشکی

فهرست مطالب

مراقبت بعد از بیهوشی دندانپزشکی یه شما کمک می کنند تا عوارض و اثرات نا مطلوب احتمالی بیهوشی را رفع و یا کاهش دهید.
اگر دندانپرشکی تحت بیهوشی را تحت بیهوشی عمومی در مرکز درمانی انجام می دهید، نیازی نیست یک شب در مرکز درمانی بمانید.
پس از درمان، شما را به اتاق ریکاوری می بریم. اینجا جایی است که شما از خواب بیدار می شوید.

بهبودی در مرکز درمانی

وقتی در اتاق ریکاوری از خواب بیدار می شوید، یک ماسک اکسیژن روی صورت خود دارید. این پس از بیهوشی طبیعی است. اکسیژن به پاک کردن ماده بی حس کننده از بدن شما در حین بهبودی کمک می کند.
اگر دندان‌ها را برداشته‌اید (کشیدن)، یک پانسمان پارچه‌ای در دهانتان خواهید داشت. ممکن است مقداری خون باشد
زمانی که در اتاق ریکاوری هستید، فشار خون و نبض شما را به طور منظم چک می کنیم. ما همچنین سطح اکسیژن شما را با استفاده از یک گیره روی انگشت شما بررسی می کنیم.
اگر هر گونه درد یا ناراحتی دارید، لطفاً به پرستار خود اطلاع دهید. آنها می توانند برای کمک به شما دارو بدهند. اگر احساس ناخوشی کردید، پرستار می تواند به شما داروی ضد بیماری بدهد.

ترک مرکز درمانی

باید 2 ساعت در اتاق ریکاوری بمانید. این به این دلیل است که تیم دندانپزشکی می توانند مطمئن شوند که شما به اندازه کافی خوب هستید تا به خانه بروید.
زمانی می توانید مرکز درمانی را ترک کنید که پرستار شما فکر می کند که به اندازه کافی خوب هستید و می توانید به خانه بروید. زمانی که احساس آمادگی کردید کدو یا آب را به شما پیشنهاد می کنیم.
تیم دندانپزشکی درمان شما و بزرگسالی را که با شما انجام داده اید توضیح می دهد. آنها توضیح می دهند که چگونه از دهان خود مراقبت کنید و هر دارویی را که در خانه نیاز دارید مصرف کنید.

مراقبت بعد از بیهوشی دندانپزشکی

به کسی نیاز دارید که شما را از مرکز درمانی به خانه ببرد و یک شب پیش شما بماند.

لطفاً ترتیبی دهید که یک بزرگسال مسئول همراه شما به مرکز درمانی بیاید و بعد از درمان شما را به خانه برساند.
بزرگسال باید بتواند حداقل 8 ساعت پس از خروج از مرکز درمانی در کنار شما بماند.
اگر کسی همراه خود ندارید، ممکن است جراحی دندان شما لغو شود.

بعد از خروج از مرکز درمانی

اگرچه ممکن است احساس خوبی داشته باشید، استدلال، رفلکس ها، قضاوت، هماهنگی و مهارت شما می تواند تا 48 ساعت پس از جراحی تحت تاثیر قرار گیرد.

وقتی مرکز درمانی را ترک کردید، نباید به حال خود رها شوید. مطمئن شوید که یک بزرگسال مسئولیت پذیر در کنار شما خواهد بود.

لطفا تا روز بعد استراحت کنید. روز بعد از جراحی به محل کار یا مدرسه نروید.

تا 48 ساعت پس از جراحی، موارد زیر را انجام ندهید:

• راندن وسایل نقلیه یا دوچرخه سواری
  • پخت و پر و یا استفاده از اجسام تیر در آشپزخانه
  • نوشیدن مواد الکلی
  • استعمال دخانیات
  • استفاده از مواد مسکن یا خواب آور
  • انجام هر تصمیم مهم و یا امضاء هر قراردادی
  • استفاده از اینترنت و وسایل الکترونیکی
  • قبول مسئولیت فرزندان یا سایر افراد تحت تکفل

مراقب دهان خود باشید

با مراقبت از دهان خود پس از جراحی می توانید از عفونت جلوگیری کنید.
علائم و نشانه های عفونت

اگر دندانی را کشیده اید (کشیدن) و فکر می کنید که عفونت وجود دارد، درد و تورم معمولاً حدود 4 تا 6 روز پس از جراحی بدتر می شود.