نبش کسری برج نگین البرز طبقه6 واحد7

ایمپلنت دیجیتال کرج

جراحی ایمپلنت دیجیتال دندان در کرج

در این نوشته می‌خوانید:

جراحی ایمپلنت دیجیتال چیست؟

جراحی ایمپلنت دیجیتال  از یک شبیه سازی کامپیوتری سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب استفاده می کند. با این اطلاعات، دکترقاسمی قادر خواهد بود یک جراحی را با حداقل برش برنامه ریزی کند.

از آنجایی که جراحی ایمپلنت دیجیتال بر ایجاد کوچکترین برش ممکن تمرکز دارد، درد بسیار کمتری در مقایسه با جراحی کاشت سنتی وجود دارد.

در حین عمل دندانپزشکی، یک راهنمای دقیق روی دندان های شما نصب می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به عصب یا دندان های اطراف وارد نمی شود.

این راهنما همچنین به دکتر شما کمک می کند تا برش های دقیق و در عین حال کوچکی برای کاشت ایمپلنت دندان ایجاد کند.

جراحی مینیمال برش چیست؟

ایده جراحی حداقل برشبرای این است که بیماران فقط  حداقل برش ها را تحمل کنند تا درد، ناراحتی و زمان بهبودی کاهش یابد.

برای ایمپلنت دندان، این به معنای ایجاد برش های کوچک به اندازه کافی برای ایمپلنت های دندانی است که نیازی به بخیه نداشته باشید.

جراحی کمترین برش نیز برای کاهش قابل توجه میزان خونریزی و تورم پس از جراحی ایمپلنت دندان عالی است.

از سوی دیگر، جراحی برش عمومی، دندانپزشک را ملزم می کند تا لثه را تا استخوان برش دهد تا موقعیت اعصاب شما را بررسی کند و وضعیت استخوان را بررسی کند.

آیا ایمپبنت دیجیتال درد کمتری نسبت به سایر جراحی های ایمپلنت دندانی دارد؟

در جراحی سنتی کاشت دندان، لثه باید در تمام طول محل کاشت ایمپلنت بریده شود. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران اکنون به جراحی ایمپلنت دیجیتال روی آورده اند.

جراحی ایمپلنت دیجیتال به حداقل برش نیاز دارد زیرا از عکس‌های سی‌تی سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب استفاده می‌کند. از طرف دیگر، جراحی کاشت دندان سنتی مستلزم ایجاد یک برش بزرگ در امتداد لثه تا استخوان است.

سوراخی که در ایمپلنت دندان شما ایجاد می کنیم به اندازه ای کوچک است که نیازی به بخیه نداشته باشد. این نه تنها دوره بهبودی شما را کاهش می دهد، بلکه خطر تورم، خونریزی و عفونت را نیز کاهش می دهد. معمولاً کل جراحی ایمپلنت دیجیتال برای هر یک تا دو ایمپلنت دندان حدود 10 تا 20 دقیقه طول می کشد.

جراحی ایمپلنت دیجیتال دندان در کرج

دکتر محمد قاسمی یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در کرج می باشند که در مطب خویش به صورت تخصصی به انجام جراحی ایمپبنت دندان در کرج می پردازند.

ایشان خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند گزینه های متفاوت برای جایگزینی دندان خود را پیدا نموده و نسبت به انتخاب بهترین روش درمانی برای خودتان اقدام نمایید.