برای شما لبخندی منحصر به فرد می سازیم | We make a unique smile for

ساعت کاری

همه روزه از ساعت 11 الی 20

026-34296247

با ما تماس بگیرید

026-34298996

با ما تماس بگیرید

کرج خیابان شهید بهشتی

نبش کسری برج نگین البرز طبقه6 واحد7

سفید کردن دندان در کرج

سفید کردن دندان در کرج

در این نوشته می‌خوانید:

سفید کردن دندان ها یا همان بلیچینگ با لیزر به ما این امکان را می دهد تا تنها در یک جلسه تمامی دندان های شما را چند درجه روشن تر کنیم.

این فرایند با حفاظت از لثه ها و لب ها شروع می شود تا دندان های شما در معرض تابش لیزر  قرار گیرد.

در این فرآیند یک ژل سفید کننده با استفاده در کنار لیزر برای سرعت بخشیدن به فرایند سفید سازی استفاده می شود.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ  دندان نام دیگر سفید کردن دندان می باشدو یک روش درمانی موثر است که در آن تغییر رنگ ناخوشایند قسمت داخلی دندان ها از بین می رود. در نتیجه دندان بعد از درمان روشن تر و سفیدتر به نظر می رسد. سفید شدن با استفاده از یک عامل سفید کننده با pH خنثی به دست می آید. این روش غیر تهاجمی است و روی ساختار دندان بسیار ملایم است.

لثه ها با یک ماسک محافظ پوشانده می شوند تا از آنها در برابر عامل سفید کننده محافظت شود. سپس ماده فعال با گرما و نور UV فعال می شود. اکسیژن آزاد می شود و مواد لکه دار موجود در ماده دندان را حل می کند. بلیچینگ همیشه کاملاً بدون درد نیست. با این حال، روی دندان ها ملایم است و نتیجه آن همیشه بسیار قانع کننده خواهد بود.

سفید کردن دندان چقدر دوام خواهد داشت؟

اثر بلیچینگ دندان ها  برای حدود یک تا دو سال باقی خواهد ماند. اگر در این مدت دندان ها دوباره تیره شوند، درمان مجدد بلیچینگ امکان پذیر است.

چه کسانی مجاز به انجام سفید کردن دندان می باشند؟

سفید کردن دندان یکی از زیر مجموعه های دندانپزشکی زیبایی است و فقط باید توسط یک دندانپزشک متخصص دندانپزشکی  انجام شود.

اگرچه برخی از سالن‌های زیبایی، خدمات سفید کردن دندان‌ در کرج را ارائه می‌دهند، اما ابدون حضور دندانپزشک این کار غیرقانونی است و ممکن است سلامت دهان و دندان شما را به خطر بیندازد.

به شما قویا توصیه می کنیم چنانچه قصد سفید کردن دندان در کرج را دارید با مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی متخصص نسبت به این امر اقدام فرمایید تا دچار عواقب و یا عوارش پیش بینی نشده ای نشوید.

عواقب سفید کردن دندان توسط افراد غیر متخصص چیست؟

 اگر یک متخصص دندانپزشکی سفید کردن دندان را انجام ندهد، محافظ دهانی که ارائه می‌شود ممکن است به درستی قرار نگیرد، بنابراین ممکن است مقداری از ژل سفیدکننده روی لثه‌ها و دهانتان نشت کند و باعث ایجاد تاول و حساسیت شود.

سفید کردن دندان در سالن های زیبایی توسط کارکنان آموزش ندیده یا کارکنان بدون صلاحیت دندانپزشکی، سلامت دهان و دندان شما را به خطر می اندازد و همچنین غیرقانونی است.

توصیه هایی پیش از انجام سفید کردن دندان

از پرسیدن سوالات ساده در مورد انواع روش های سفید کردن دندان، نتایج و احتمال ماندگاری آنها نترسید.

همچنین ممکن است بخواهید از دندانپزشک خود در مورد خطرات احتمالی در این درمان سوال کنید – به عنوان مثال، آیا دندان های من بعد از سفید کردن حساس تر می شوند؟

سعی کنید با افراد دیگری که درمان مشابهی داشته اند صحبت کنید یا برای نظر دوم به دندانپزشک دیگری مراجعه کنید تا زمانی که احساس اطمینان کنید. همیشه قبل از اقدام، یک طرح درمانی مکتوب و تخمین قیمت را بخواهید.

سفید کردن دندان در کرج

چنانچه قصد سفید کردن دندان در کرج یا انجام بلیچینگ در کرج را دارید ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر محمد قاسمی دندانپزشک زیبایی تا به اعتبار دانش و تجربه خود و دارا بودن نمونه های درمانی موفق با کسب رضایتمندی بیمارانمان پذیرای شما خواهیم بود.