برای شما لبخندی منحصر به فرد می سازیم | We make a unique smile for

ساعت کاری

همه روزه از ساعت 11 الی 20

026-34296247

با ما تماس بگیرید

026-34298996

با ما تماس بگیرید

کرج خیابان شهید بهشتی

نبش کسری برج نگین البرز طبقه6 واحد7

دندانپزشکی زیبایی در کرج

دندانپزشکی زیبایی در کرج

در این نوشته می‌خوانید:

دندانپزشکی زیبایی  یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی می باشد که با توجه به پیشرفت های دانش پزشکی با ساخت لبخندی زیبا به بهبود خلق و خوی بهتر  و بالا بردن کسب رضایت ما از چهره خود به ماکمک میکند.

دندانپزشکی زیبایی بر اعتماد به نفس تاثیر می گذارد و به ما اجازه میدهد تا به دیگران احساس خوبی منتقل کنیم.

دندانپزشکی زیبایی رشته ای از دندانپزشکی است که بر بهبود ظاهر زیبایی دندان ها و لبخند تمرکز دارد. این یک راه عالی برای تقویت اعتماد به نفس و ایجاد احساس زیباتر است. با دندانپزشکی زیبایی، می توانید مجموعه ای کامل از دندان ها، چهره ای زیباتر و لبخندی زیباتر داشته باشید.

دندانپزشکی زیبایی می تواند به شما کمک کند تا به ظاهری که برای دندان ها و صورت خود می خواهید برسید که این امر با روش های گوناگونی همچون سفید کردن دندان‌ها باشد و چه اصلاح دندان‌های نامرتب، راه‌حل‌هایی ارائه می‌کند که باعث می‌شود شما نسبت به چهره خود اعتماد بیشتری داشته باشید.

با استفاده از دندانپزشکی زیبایی، می توانید لبخند کاملی داشته باشید که افراد را به خود جلب کند.

در  کلینیک دندانپزشکی دکتر محمد قاسمی دندانپزشک زیبایی، ما روش های پیشرفته و تکنولوژی هایی را ارائه می دهیم که با آن می توان به زیبایی لبخند شما کمک شایانی نمود. خدمات زیبایی ما شامل سفید کردن دندانها به وسیله لیزر، پیوند دندان، ارتودنسی نامریی، ایمپلنت دندان و کامپوزیت ونیر است.

تفاوت بین دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی عمومی چیست؟

هدف از دندانپزشکی عمومی ارائه روش هایی برای مراقبت های اولیه دندانی است.

خدماتی پیشگیرانه مانند جرمگیری دندان ها و درمان های ترمیمی مانند پر کردن دندان، روکش و عصب کشی از این دسته هستند. در واقع دندانپزشکی عمومی متمرکز بر درمان های دندانی  و همچنین سلامت و عملکرد را بازیابی می کنند. با این حال، یک د صحیح دندان متمرکز است اما دندانپزشک زیبایی بر زیبایی لبخند شما تمرکز می کند.

هدف در دندانپزشکی زیبایی خدماتی با هدف بهبود ظاهر دندان ها و لثه ها و داشتن ظاهری زیباتر می باشد.

ما درکلینیک دندانپزشکی دکتر محمد قاسمی تلاش می کنیم تا کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی در کرج را به بهترین نحو ممکن در اختیار شما بگذاریم.

دندانپزشکی زیبایی برای چه کسانی توصیه می شود؟

دندانپزشکی زیبایی احتمالا یک گزینه مناسب برای شماست اگر با یک یا چند مورد از مشکلات ذیل دست و پنجه نرم می کنید:

  • اگر شما دندان های شکسته یا ترک خورده دارید.
  • شکاف ها یا فضاهای کوچک بین دندان های شما وجود دارد.
  • دندان های شما دچار تغییر رنگ شده اند یا روی آنها لکه هایی پدیدار شده است
  • بدشکل شدن دندان ها
  • نا مرتب بودن دندان ها تا حدی که نیاز به ارتودنسی نداشته باشید و تنها مشکل زیبایی برای شما بوجود آمده باشد که در این صورت با نظر پزشک شما ضروری است تا به یک متخصص ارتودنسی خوب مراجعه نمایید.

دندانپزشکی زیبایی شامل چه روش هایی می شود؟

هدف دندانپزشکی زیبایی ایجاد لبخندی متعادل، متقارن و زیباتر است. خدمات متداول دندانپزشکی زیبایی شامل سفید کردن دندان، کامپوزیت ونیر، کامپوزیت سرامیکی، ایمپلنت  دندان و لمینت دندان را شامل می شود.

سفید کردن دندان

با گذشت زمان، غذاها و نوشیدنی های تیره رنگ (مانند قهوه، چای) می توانند دندان های شما را لکه دار کنند. سفید کردن دندان های حرفه ای می تواند به طور چشمگیری تیرگی های دندان شما را بهبود بخشیده و آنها را درخشان تر کند.

ونیر های سرامیکی

ونیر های چینی که از سرامیک مخصوص پزشکی ساخته شده اند، پوسته های نازک و محکمی هستند که به سطوح جلویی دندان های شما چسبانده می شوند.

ونیر ها می‌توانند طیف وسیعی از عیوب زیبایی از جمله براده‌ها، ترک‌ها و تغییر رنگ را پنهان کنند.

تمامی انواع ونیر ها نیاز به برداشتن مینای طبیعی دندان شما دارند.

ونیر های چینی هر 10 سال یا بیشتر نیاز به تعویض دارند.

ونیر های کامپوزیتی

ونیر های کامپوزیتی از جنس موارد کامپوزیت بوده که در دندانپرشکی ترمیمی هم مورد استفاده قرار می گیرند .

ونیر کامپوزیت ها عملکردی مشابهه ونیر های سرامیکی داشته با این تفاوت که نیاز به تراش کمتری روی مینای دندان داشته و سریعتر بوده و قابلیت ترمیم دارند.

عمر این کامپوزیت ها نسبت به کامپوزیت های سرامیکی کمتر بوده و در صورت نگهداری صحیح ممکن است تا 7 سال دوام داشته باشند.

دندانپزشکی زیبایی در کرج

دندانپزشکی زیبایی در کرج  و یافتن یک دندانپزشک خوب مسئله ای است که امروزه ذهن بسیار از افراد را به خود درگیر نموده است. مردم به دنبال راه هایی برای بهبود لبخند و افزایش اعتماد به نفس خود با کمک ونیر کامپوزیت ها و نیز و لمینت دندان هستند. 

دکتر محمد قاسمی به عنوان یک متخصص دندانپزشکی زیبایی به ارائه خدمات دندانپزشکی زیبایی در کرج  با استفاده از متد روز اروپا و آمریکا با استفاده از روش های گوناگونی همچون کامپوزیت ونیر و ، لمینت، ایمپلنت به اصلاح خط لبخند و دندان های شما برای داشتن لبخندی زیباتر کمک می کنند.